Skontaktuj się z nami
Służymy pomocą.
Skontaktuj się, jeśli masz pytania.
Kasia & Maciek
PURO Wrocław Stare Miasto
Pawła Włodkowica 6
50-072 Wrocław
+48 71 772 51 00
wroclaw@purohotel.pl
W związku ze zmianą organizacji ruchu zamknięty został lewoskręt z ulicy Kazimierza Wielkiego w Krupniczą. Dojazd do hotelu PURO jest możliwy jedynie używając prawoskrętu z ulicy Kazimierza Wielkiego w ulicę Krupniczą jadąc od strony ulicy Legnickiej lub Ostrowa Tumskiego.
PURO Hotel Wrocław dysponuje 25 miejscami parkingowymi w garażu podziemnym. Opłata za dobę wynosi 70 PLN, koszt parkingu za godzinę to 7 PLN. Parking jest dostępny dla gości hotelowych, konferencyjnych oraz gości HINT Food & Drinks. Parking jest monitorowany, na noc zamykany.
PURO Wrocław Stare Miasto jest usytuowany w centrum miasta, 1,5 km od stacji kolejowej Wrocław Główny. Do hotelu można dojechać tramwajem numer 31, 32, 15 oraz 0P i wysiąść na przystanku pl. Orląt Lwowskich. Z lotniska kursuje autobus 106, należy wysiąść na przystanku Pl. Orląt Lwowskich.
Nasi Hości z przyjemnością pomogą w organizacji odbioru z lotniska bądź transferu na lotnisko w specjalnej cenie 60 PLN tylko dla naszych gości hotelowych. Koszt kursu do stacji PKP oraz PKS wynosi 15 PLN.
Najlepsze oferty znajdziecie zawsze na www.purohotel.pl. W przypadku zapytań grupowych należy kontaktować się pod adresem reservations@purohotel.pl.
Koszt śniadania - pod warunkiem, że nie jest ono wliczone w cenę noclegu – wynosi 59 PLN/os. Opłata za parking wynosząca 70 PLN za dobę.
Tak, zapewniamy dodatkowe łóżeczko dla dziecka poniżej trzeciego roku życia bez dodatkowych opłat.
Tak, potwierdzenie zostanie automatycznie wysłane na e-mail.
Aby anulować rezerwację wystarczy kliknąć w link dostępny w wiadomości z potwierdzeniem rezerwacji lub skontaktować się z hotelem telefonicznie.
Zameldowanie od 15:00, wymeldowanie do 12:00.
Wszystkie najlepsze ceny znajdziesz na naszej stronie internetowej.
Akceptujemy karty VISA, MasterCard, Diners Club, JCB, American Express, PolCard.
Tak, rachunek może zostać wystawiony na miejscu lub wysłany bezpośrednio na Twój adres email.
Dwa z naszych pokoi zostały specjalnie zaprojektowane i dostosowane do potrzeb niepełnosprawnych gości.
Tak, u nas psy są mile widziane.
Tak! Bezpłatna przechowalnia bagażu znajduje sę obok recepcji.
Jedzenie można zamawiać poprzez tablet (zakładka Room Service) od 12:00 do 23:00.
Można skorzystać z tabletu w pokoju, klikając na ikonę telefonu.
Zapewniamy bezpłatne rozmowy telefoniczne.
Restauracja HINT Food & Drinks znajduje się na parterze i jest otwarta pomiędzy 12:00 a 23:00.
Tak, w pokoju znajduje się klimatyzacja z możliwością kontrolowania temperatury na tablecie.
Wszystkie pokoje zostały wyposażone w łazienki z prysznicem oraz stanowiska do pracy. W pokojach znajdują się 49-calowe smart telewizory LED z informacją na temat usług hotelowych. Dotykowe tablety umożliwiają kontrolowanie klimatyzacji i oświetlenia oraz wykonywanie bezpłatnych rozmów telefonicznych. Urządzenia w pokoju pozwalają zamówić obsługę hotelową, a także dowiedzieć się, co się dzieje w mieście. Zapewniamy także codziennie bezpłatną wodę mineralną.
To oczywiście zależy od tego, kiedy i gdzie chcesz jechać.