Menu Zarezerwuj

 

 

Kontakt

Służymy pomocą.
Skontaktuj się, jeśli masz pytania.

PURO Warszawa Centrum
Widok 9
00-023 Warszawa

+48 22 89 98 000
warszawa.centrum@purohotel.pl

 

 

Najczęściej zadawane pytania

1. Czy Puro Warszawa Centrum posiada parking?

Posiadamy parking podziemny, wjazd znajduję się od ulicy Widok 9. Winda garażowa mieści samochody do długości 4,6 m. Posiadamy również parking naziemny. Opłata za dobę wynosi 100 zł. Nie dokonujemy rezerwacji miejsc parkingowych.

 

2.W jaki sposób mogę dotrzeć do hotelu?

Z lotniska do hotelu dotrzeć można autobusem linii 175 w kierunku PL. PIŁSUDSKIEGO do przystanku CENTRUM lub szybką koleją miejską linii S2 w kierunku SULEJÓWEK MIŁOSNA do stacji WARSZAWA ŚRÓDMIEŚCIE. Podróż w tym przypadku również zajmuje 30 minut. 

Podróżny kierujący się z Dworca Centralnego mogą skorzystać z tramwaju w kierunku PRAGI i wysiąść na przystanku KRUCZA. 

 

3. Czy hotel zapewnia transport z lotniska oraz dworca?

Na życzenie gościa hotel może zorganizować transfer z lotniska lub z dworca. Cena takiej usługi zależy od miejsca odbioru gościa. Standardowa cena transferu z lotniska Chopina do hotelu to 150 PLN.

4. W jaki sposób należy dokonywać rezerwacji?

Najlepsze oferty znajdziecie zawsze na www.purohotel.pl. W przypadku zapytań grupowych należy kontaktować się pod adresem reservations@purohotel.pl

 

5. Jakie koszty dodatkowe należy uwzględnić?

Koszt śniadania - pod warunkiem, że nie jest ono wliczone w cenę noclegu – wynosi 65 PLN/os. Opłata za parking wynosząca 100 PLN za dobę.

6. Czy można przyjechać z dziećmi? Dostawić łózko w pokoju?

Jeśli dziecko nie śpi w łóżku z rodzicami i potrzebuje pełnowymiarowego pojedynczego łóżka, usługa ta kosztuje 100 PLN za dobę. Łóżka są dostawiane jedyne do pokoi o wyższym standardzie (Corner, Executive) ze względu na komfort podróżnych.

 

7. Czy otrzymam potwierdzenie rezerwacji? 

Tak, potwierdzenie zostanie automatycznie wysłane na wskazany adres e-mail.

8. Jak anulować rezerwację?

Rezerwację zwrotną można anulować do godziny 18:00 dzień przed przyjazdem, można to zrobić drogą mailową bądź telefonicznie. Rezerwacje w pełni przedpłacone nie podlegają zwrotowi.

9. O której mogę się zameldować / muszę się wymeldować?

Zameldowanie od 15:00, wymeldowanie do 12:00.
Jeśli potrzebujesz zameldować się wcześniej lub wymeldować się później – skontaktuj się z naszymi Hostami. 

10. Gdzie znajdę najlepszą cenę za pokój?

Wszystkie najlepsze ceny znajdziesz na naszej stronie internetowej.

 

11. Które karty kredytowe akceptujecie?

Akceptujemy karty kredytowe MasterCard, VISA, American Express, Diners Club i Maestro.

 

12. Czy dostanę rachunek?

Tak, rachunek zostanie bezpośrednio wysłany na Twój adres email w dniu wymeldowania.

13. Czy pokoje są dostosowane do osób niepełnosprawnych?

Nasze dwa pokoje typu Deluxe są dostosowane dla osób niepełnosprawnych. Mają odpowiednio szerokie przejścia, obniżoną armaturę w toalecie i dostosowany prysznic dla gości z niepełnosprawnością ruchową.

14. Czy można zabrać psa do hotelu?

Nasz hotel jest otwarty dla wszystkich gości, dlatego wszyscy Wasi czworonożni przyjaciele będą u nas mile widziani. Nie wiążą się z tym żadne dodatkowe opłaty. 

15. Czy można gdzieś zostawić bagaż?

Jeśli przyjechałeś do hotelu zbyt wcześnie lub chciałbyś zostawić bagaż po wymeldowaniu zgłoś się ze swoją walizką w recepcji. Ta usługa jest bezpłatna. 

16. Czy można zamówić jedzenie do pokoju?

W naszym hotelu room service działa od godziny 12:00 do 23:00, można z niego skorzystać przy pomocy tabletu. 

17. Jak można zadzwonić poza hotel / za granicę?

Nasi goście mogą skontaktować się z innymi osobami za pomocą tabletu, który znajduje się w pokoju. Jeśli używasz komunikatorów internetowych takich jak np. Whatsapp i chcesz skontaktować się ze swojego telefonu to możesz zrobić to komfortowo w swoim pokoju, gdzie masz internet o wysokiej prędkości tylko dla Ciebie.

 

18. Ile kosztują rozmowy telefoniczne?

Rozmowy telefoniczne są bezpłatne jednak istnieje limit czasowy na rozmowy zagraniczne.  

19. Czy w PURO Warszawa Centrum znajduje się restauracja? 

Tak! Będąc naszym gościem możesz skorzystać z usług restauracji Magari, zlokalizowanej na parterze tuż obok recepcji, gdzie zamówisz potrawy inspirowane kuchnią włoską, a następnie przejść do naszego cocktail baru Loreta na siódmym piętrze.

20. Czy w pokoju znajduje się klimatyzacja?

Każdy z naszych pokoi jest klimatyzowany.

 

21. Jakie udogodnienia znajdują się w pokoju?

W zależności od standardu pokoju oferujemy udogodnienia takie jak szlafrok, kapcie, zestaw do parzenia herbaty czy ekspres do kawy nespresso. Poza tym każdy pokój wyposażony w inteligentny system operacyjny illumio, co pozwala na sterowanie całym pokojem z poziomu tabletu.

22.Ile kosztuje taksówka?

Średnia stawka taksówki w Warszawie to 8 PLN jako opłata początkowa i około 3-4 PLN za kilometr. Opłata za kilometr może się różnić ze względu na strefę w której podróżujemy i taryfę przewozową (dzienna/nocna/dzień świąteczny).