PURO Team: Dawid Grausch

W cyklu PURO Team chcemy przedstawiać Wam ludzi, którzy tworzą doświadczenie PURO. Z unikalnymi kompetencjami i nietuzinkowym życiorysem, razem tworzą wyjątkowy, barwny zespół. Dawid Grausch* zajmuje się w PURO kreowaniem doświadczenia marki. Czym jest brand experience i co się na nie składa? Czym smakuje widok z ostatniego piętra PURO Gdańsk i na czym warto się rozsiąść w PURO Kraków Kazimierz? Sprawdźcie sami!
Czym się zajmujesz w PURO?
Jako Brand Experience Director jestem odpowiedzialny za tworzenie strategii i doświadczenia marki PURO. Składa się na to szereg elementów, takich jak koncepcja obsługi czy przestrzeni wspólnych, dobór muzyki czy technologia, jakiej używamy. Dbam o spójność z marką wszystkich naszych projektów i materiałów. Tworzę strategię aktywności i wydarzeń, które odbywają się w hotelach w ramach projektu PURO Experiences. Jestem również odpowiedzialny za współpracę z innymi markami, ostatnio na przykład przy organizacji butiku Zofii Chylak w Poznaniu.
Twoja droga do PURO. Jak tu trafiłeś?
Branża hotelarska to mój świadomy (choć nie pierwszy) wybór. Ukończyłem studia w Hotelschool The Hague, dzięki którym zdobyłem nie tylko teoretyczną, ale przede wszystkim praktyczną wiedzę na temat funkcjonowania hotelu. Nadal z niej korzystam. Jeśli chodzi o PURO, nie był to typowy proces rekrutacji. Rune Askevolda – dyrektora kreatywnego PURO, “poznałem” na Instagramie, kiedy jeszcze mieszkałem w Berlinie i pracowałem dla globalnej marki hotelarskiej. Udało mi się umówić z nim na spotkanie. Okazało się, że mamy podobne zdanie na wiele tematów związanych z hotelarstwem. Po jakimś czasie otrzymałem propozycję pracy w PURO, z którym jestem związany od 2014 roku.
Projekty i kompetencje, które realizujesz w PURO, niemożliwe do spełnienia gdzie indziej?
Mój zakres działania jest dość szeroki. Więc mam przywilej zajmowania się projektami z różnych dziedzin. To jednocześnie spore wyzwanie i odpowiedzialność, ale też szansa na rozwój i czerpanie inspiracji do dalszych działań. Myślę, że to, co robimy jako PURO, wymyka się standardom branży, co oznacza, że wszyscy mamy szansę na udział w unikatowych projektach.

PURO Gdańsk taras
PURO Gdańsk taras

Bollo chair w PURO Kraków Kazimierz

Classic Remise w Berlinie
Bollo chair w PURO Kraków Kazimierz
Classic Remise w Berlinie

PURO Gdańsk lobby
PURO Gdańsk lobby
W PURO uwielbiam...
Bezpretensjonalną atmosferę i dbałość o detale.
Smak PURO to dla mnie…
Koktajl na tarasie w INK Above, na ostatnim piętrze PURO Gdańsk.
Nie mogę oderwać oczu od…
Fotela Bollo, który zaprojektował Andreas Engsevik dla szwedzkiej marki Fogia. Można na nim odpocząć w lobby PURO Kraków Kazimierz.
Trzy rzeczy bez których nie byłoby PURO...
Dizajn, sztuka, lokalizacja – to część naszego DNA. Ale nie byłoby PURO bez atmosfery, którą tworzą ludzie.
Po godzinach…
Poświęcam czas na realizację mojej pozazawodowej pasji – motoryzacji.
Offline czy online?
Online (zbyt często)...
Humor poprawiam sobie…
Czasem spędzonym w gronie najbliższych.
Na mojej przeglądarce w poniedziałek rano…
Branżowe newsy.
Czarny czy biały?
Czarny.
PURO Experience to dla mnie…
Miasto, detale, ludzie.
*Dawid Grausch - Brand Experience Director w PURO Hotels. Absolwent Hotelschool The Hague, pasjonat i praktyk branży hotelarskiej. Swoje pierwsze kroki zawodowe na stanowiskach operacyjnych stawiał w hotelach dużych sieci w Holandii i Niemczech, by na kolejnym etapie rozwijać się w kierunku marketingu i brandingu w hotelarstwie. Obecnie odpowiada za budowanie doświadczenia marki PURO.
Podobne artykuły

- People
- Polska
PURO Q&A: Tosia Kiliś

- People
- Polska
PURO Q&A: Maria Oblicka

- People
- Polska