Menu Zarezerwuj
Puro Mag

PURO Team: Dawid Grausch

18.09.2018 People

PURO Hotels to centrum twórczego życia i przestrzeń inspiracji. To miejsce, gdzie spotykają się kreatywni ludzie, idee, doświadczenia. Tworzą je niezwykłe smaki, unikalne dzieła sztuki i designu skomponowane z myślą o PURO. I ludzie, którzy wprawiają obiekty i przestrzenie w ruch.

W cyklu PURO Team chcemy przedstawiać Wam ludzi, którzy tworzą doświadczenie PURO. Z unikalnymi kompetencjami i nietuzinkowym życiorysem, razem tworzą wyjątkowy, barwny zespół. Dawid Grausch* zajmuje się w PURO kreowaniem doświadczenia marki. Czym jest brand experience i co się na nie składa? Czym smakuje widok z ostatniego piętra PURO Gdańsk i na czym warto się rozsiąść w PURO Kraków Kazimierz? Sprawdźcie sami!

 

Czym się zajmujesz w PURO?

Jako Brand Experience Director jestem odpowiedzialny za tworzenie strategii i doświadczenia marki PURO. Składa się na to szereg elementów, takich jak koncepcja obsługi czy przestrzeni wspólnych, dobór muzyki czy technologia, jakiej używamy. Dbam o spójność z marką wszystkich naszych projektów i materiałów. Tworzę strategię aktywności i wydarzeń, które odbywają się w hotelach w ramach projektu PURO Experiences. Jestem również odpowiedzialny za współpracę z innymi markami, ostatnio na przykład przy organizacji butiku Zofii Chylak w Poznaniu.

 

Twoja droga do PURO. Jak tu trafiłeś?

Branża hotelarska to mój świadomy (choć nie pierwszy) wybór. Ukończyłem studia w Hotelschool The Hague, dzięki którym zdobyłem nie tylko teoretyczną, ale przede wszystkim praktyczną wiedzę na temat funkcjonowania hotelu. Nadal z niej korzystam. Jeśli chodzi o PURO, nie był to typowy proces rekrutacji. Rune Askevolda – dyrektora kreatywnego PURO, “poznałem” na Instagramie, kiedy jeszcze mieszkałem w Berlinie i pracowałem dla globalnej marki hotelarskiej. Udało mi się umówić z nim na spotkanie. Okazało się, że mamy podobne zdanie na wiele tematów związanych z hotelarstwem. Po jakimś czasie otrzymałem propozycję pracy w PURO, z którym jestem związany od 2014 roku.

 

Projekty i kompetencje, które realizujesz w PURO, niemożliwe do spełnienia gdzie indziej?

Mój zakres działania jest dość szeroki. Więc mam przywilej zajmowania się projektami z różnych dziedzin. To jednocześnie spore wyzwanie i odpowiedzialność, ale też szansa na rozwój i czerpanie inspiracji do dalszych działań. Myślę, że to, co robimy jako PURO, wymyka się standardom branży, co oznacza, że wszyscy mamy szansę na udział w unikatowych projektach.

PURO Gdańsk taras

Bollo chair w PURO Kraków Kazimierz

Classic Remise w Berlinie

PURO Gdańsk lobby

W PURO uwielbiam...
Bezpretensjonalną atmosferę i dbałość o detale.


Smak PURO to dla mnie…
Koktajl na tarasie w INK Above, na ostatnim piętrze PURO Gdańsk.


Nie mogę oderwać oczu od…

Fotela Bollo, który zaprojektował Andreas Engsevik dla szwedzkiej marki Fogia. Można na nim odpocząć w lobby PURO Kraków Kazimierz. 


Trzy rzeczy bez których nie byłoby PURO...
Dizajn, sztuka, lokalizacja – to część naszego DNA. Ale nie byłoby PURO bez atmosfery, którą tworzą ludzie.


Po godzinach…

Poświęcam czas na realizację mojej pozazawodowej pasji – motoryzacji.


Offline czy online?

Online (zbyt często)...


Humor poprawiam sobie…

Czasem spędzonym w gronie najbliższych.


Na mojej przeglądarce w poniedziałek rano…

Branżowe newsy.


Czarny czy biały?

Czarny.


PURO Experience to dla mnie…

Miasto, detale, ludzie.

 


*Dawid Grausch - Brand Experience Director w PURO Hotels. Absolwent Hotelschool The Hague, pasjonat i praktyk branży hotelarskiej. Swoje pierwsze kroki zawodowe na stanowiskach operacyjnych stawiał w hotelach dużych sieci w Holandii i Niemczech, by na kolejnym etapie rozwijać się w kierunku marketingu i brandingu w hotelarstwie. Obecnie odpowiada za budowanie doświadczenia marki PURO.

 

Similar articles

Ania Kuczyńska x PURO: Travel Essentials
30.06.2016 People

Ania Kuczyńska x PURO: Travel Essentials

PURO Q&A: Sonia Szóstak
26.03.2018 People

PURO Q&A: Sonia Szóstak