Menu Zarezerwuj

Skontaktuj się

Jesteśmy do Twojej dyspozycji

PURO Łódź Centrum
Ogrodowa 16
91-065 Łódź
Polska

+48 42 715 9000
lodz@purohotel.pl

 

Najczęściej zadawane pytania

  1. Czy PURO Łódź posiada parking?

    PURO Hotel Łódź dysponuje miejscami parkingowymi w garażu podziemnym. Opłata za dobę wynosi 70 PLN.

  2. W jaki sposób mogę dotrzeć do hotelu? 

    Z Dworca Łódź Kaliska najszybciej dotrzesz do nas autobusem linii 86A/86B, natomiast z Łodzi Fabrycznej polecamy autobus linii 96C oraz tramwaje linii 1 i 5.

  3. Czy hotel zapewnia transport z lotniska oraz dworca?

    Nasi Hości z przyjemnością pomogą w organizacji odbioru z lotniska bądź transferu powrotnego.

  4. W jaki sposób należy dokonywać rezerwacji?

    Najlepsze oferty znajdziecie zawsze na www.purohotel.pl. W przypadku zapytań grupowych należy kontaktować się pod adresem lodz@purohotel.pl.

  5. Jakie koszty dodatkowe należy uwzględnić?

    Koszt śniadania - pod warunkiem, że nie jest ono wliczone w cenę noclegu – wynosi 65 PLN/os. Opłata za parking wynosząca 70 PLN za dobę.

  6. Czy można przyjechać z dziećmi / dostawić łóżko w pokoju?

    Tak, dzieci, do 12 r.ż. nocują w hotelu bezpłatnie. W pokoju mozna dostawić łóżko, jest to usługa dodatkowo płatna w cenie 100 PLN za noc.

  7. Czy otrzymam potwierdzenie rezerwacji?

    Tak, potwierdzenie zostanie automatycznie wysłane na e-mail.

  8. Jak anulować rezerwację?

    Aby anulować rezerwację wystarczy kliknąć w link dostępny w wiadomości z potwierdzeniem rezerwacji lub skontaktować się z hotelem telefonicznie.

  9. O której mogę się zameldować / muszę się wymeldować?

    Zameldowanie od 15:00, wymeldowanie do 12:00.

  10. Gdzie znajdę najlepszą cenę za pokój?

    Wszystkie najlepsze ceny znajdziesz na naszej stronie internetowej.

  11. Które karty kredytowe akceptujecie?

    Akceptujemy karty VISA, MasterCard, Diners Club, JCB, American Express, PolCard.

  12. Czy dostanę rachunek?

    Tak, rachunek może zostać wystawiony na miejscu lub wysłany bezpośrednio na Twój adres email.

  13. Czy są pokoje dostosowane do osób niepełnosprawnych?

    Tak, część naszych pokoi została specjalnie zaprojektowana i dostosowana do potrzeb niepełnosprawnych gości.

  14. Czy można zabrać ze sobą zwierzęta?

    Tak, zwierzęta są u nas mile widziane 

  15. Czy można gdzieś zostawić bagaż?

    Tak! Bezpłatna przechowalnia bagażu znajduje sę obok recepcji.

  16. Czy można zamówić jedzenie do pokoju?

    Jedzenie można zamawiać poprzez tablet (zakładka Room Service) od 12:00 do 23:00.

  17. Jak można zadzwonić poza hotel / za granicę?

    Można skorzystać z tabletu w pokoju, klikając na ikonę telefonu. 

  18. Ile kosztują rozmowy telefoniczne?

    Zapewniamy bezpłatne rozmowy telefoniczne.

  19. Czy w PURO Łódź znajduje się restauracja?

    Oczywiście! Zapraszamy do naszej restauracji Miska Gastro Bowls, która serwuje potrawy inspirowane orientem. Na ostatnim piętrze działa również nasz Spirit Bar.

  20. Czy w pokoju znajduje się klimatyzacja?

    Tak, w pokoju znajduje się klimatyzacja z możliwością kontrolowania temperatury na tablecie.

  21. Ile kosztuje taksówka?

    To oczywiście zależy od tego, kiedy i gdzie chcesz jechać.