Menu Zarezerwuj

 Służymy pomocą.

Skontaktuj się, jeśli masz pytania.

PURO Kraków Kazimierz

Halicka 14a
31-036 Kraków
Polska

+48 12 88 99 000
krakow.kazimierz@purohotel.pl

Najczęściej zadawane pytania

 

1. Czy PURO Kraków Kazimierz posiada parking?

PURO Kraków Kazimierz oferuje 30 miejsc w bezpiecznym parkingu podziemnym. Opłata dla gości hotelowych wynosi 80 PLN za dobę.

 

2. W jaki sposób mogę dotrzeć do hotelu? 

PURO Kraków Kazimierz  jest zlokalizowany na krakowskim Kazimierzu. Do obiektu ze stacji PKP Kraków Główny można dojechać tramwajem numer 3 lub 19 i wysiąść na przystanku Św. Wawrzyńca, znajdującego się w odległości 2 minut na piechotę od hotelu. Podróż taksówką z lotniska to około 30 minut. 

3. Czy hotel zapewnia transport z lotniska oraz dworca?

Nasi Hości z przyjemnością pomogą w organizacji odbioru z lotniska bądź transferu na lotnisko.

 

4. W jaki sposób należy dokonywać rezerwacji?

Najlepsze oferty znajdziecie zawsze na www.purohotel.pl

Możesz również wysłać zapytanie na nasz e-mail.

 

5. Jakie koszty dodatkowe należy uwzględnić?

Koszt śniadania - pod warunkiem, że nie jest ono wliczone w cenę noclegu - wynosi 65 PLN/ os. Opłata za parking wynosząca 80 PLN za dobę.

 

6. Czy można przyjechać z dziećmi / dostawić łóżko w pokoju?

Tak, zapewniamy dodatkowe łóżeczko dla dziecka do trzeciego roku życia bez dodatkowych opłat.
Cena dodatkowego łóżka (dostawki) wynosi 100zł/noc.

 

7. Czy otrzymam potwierdzenie rezerwacji?

Tak, potwierdzenie zostanie automatycznie wysłane na adres e-mail.

 

8. Jak anulować rezerwację?

Aby anulować rezerwację wystarczy kliknąć w link dostępny w wiadomości z potwierdzeniem rezerwacji i postępować zgodnie z instrukcjami lub skontaktować się bezpośrednio z hotelem telefonicznie/ e-mailowo.

 

9. O której mogę się zameldować / muszę się wymeldować?

Zameldowanie od 15:00, wymeldowanie do 12:00.

 

10. Gdzie znajdę najlepszą cenę za pokój?

Wszystkie najlepsze ceny znajdziesz na naszej stronie internetowej.

 

11. Które karty kredytowe akceptujecie?

Akceptujemy karty VISA, MasterCard, Maestro, VISA Electron, Diners Club, JCB, American Express, PolCard.

 

12. Czy dostanę rachunek?

Tak, rachunek może zostać wystawiony na miejscu lub wysłany bezpośrednio na Twój adres email.

 

13. Czy są pokoje dostosowane do osób niepełnosprawnych?

Trzy nasze pokoje zostały specjalnie zaprojektowane i dostosowane do potrzeb niepełnosprawnych gości.

 

14. Czy można zabrać psa do hotelu?

Psy są mile widziane w naszym hotelu, a ich pobyt nie wiąże się z dodatkowymi opłatami (z wyjątkiem kosztów wynikających z ‘sytuacji awaryjnych’ spowodowanych przez psa). 
Niestety w naszej restauracji HALICKA nie akceptujemy zwierząt, ale w naszym drugim lokalu gastronomicznym MAK jak najbardziej zapraszamy z pupilem.

 

15. Czy można gdzieś zostawić bagaż?

Tak! Bezpłatna przechowalnia bagażu znajduje się obok recepcji.

 

16. Czy można zamówić jedzenie do pokoju?

Jedzenie można zamawiać poprzez tablet (zakładka Room Service) od 12:00 do 22:30.

 

17. Jak można zadzwonić poza hotel / za granicę?

Możesz skorzystać z tabletu w pokoju, klikając na ikonę telefonu.

 

18. Ile kosztują rozmowy telefoniczne?

Zapewniamy bezpłatne rozmowy telefoniczne.

 

19. Czy w PURO Kraków Kazimierz znajduje się restauracja?

Restauracja HALICKA znajduje się na parterze i jest otwarta w godzinach od 12:00 do 23:00. W hotelu prowadzimy również piekarnio-kawiarnię MAK Bread& Coffee, czynną codziennie w godzinach 7:00 do 20:00.

 

20. Czy w pokoju znajduje się klimatyzacja?

Tak, w pokoju znajduje się klimatyzacja z możliwością kontrolowania temperatury w panelu na ścianie.

 

21. Jakie udogodnienia znajdują się w pokoju?

Wszystkie pokoje zostały wyposażone w łazienki z prysznicem oraz stanowiska do pracy. W pokojach znajdują się 42-calowe smart telewizory LED z informacją na temat usług hotelowych. Dotykowe tablety umożliwiają kontrolowanie oświetlenia oraz wykonywanie bezpłatnych rozmów telefonicznych.  Urządzenia w pokoju pozwalają zamówić obsługę hotelową, a także dowiedzieć się, co się dzieje w mieście. Zapewniamy także codziennie bezpłatną wodę mineralną.

 

22. Ile kosztuje taksówka?

To oczywiście zależy od tego, kiedy i gdzie chcesz jechać.