Menu Zarezerwuj

Zanim przyjedziesz...

Lubicie niespodzianki, czy planujecie wszystko na tip-top? Niezależnie od tego, w której opcji jesteście, warto wiedzieć o kilku zmianach, które wprowadziliśmy. Poniżej przygotowaliśmy dla Was listę odpowiedzi na pytania, które nie miały szansy paść. Rzućcie na nie okiem, aby przygotować się do przyjazdu do PURO, a my zrobimy wszystko, aby zapewnić Wam jak najprzyjemniejszy pobyt. 

 

Pokój

Sprzątanie
Chwilowo tylko na życzenie! Poinformuj recepcję, zrobimy to z przyjemnością.

Prasowanie (i pranie)
Usługa dostępna jest na życzenie, poinformuj naszych hostów, jeśli chciałbyś z niej skorzystać.

Check-out
Nie musisz podchodzić do recepcji. Możesz po prostu zostawić klucz w pokoju i wymeldować się za pomocą tabletu. 

 

Lobby

Maseczka
Kto zapomniał spakować, a jej potrzebuje, może spać spokojnie. Są dostępne w sprzedaży w każdej recepcji. 

Kawa, herbata
Dotychczas nasi goście sami obsługiwali ekspresy w lobby. Teraz my będziemy obsługiwać Was!

 

Restauracja

Możesz zjeść w restauracji
Nasze restauracje są dostępne dla wszystkich Gości, przy zachowaniu wszelkich środków ostrożności. Dodatkowo, dostarczamy również posiłki do pokoi w formie Room Service. 

 

Parking

Zaplanuj z nami przyjazd
Niestety miejsca parkingowe w naszym hotelu są ograniczone i nie możemy ich dla Ciebie zarezerwować przed przyjazdem. Nie zostawimy Cię jednak z tym problemem - nasi hości znają miasto i wskażą bezpieczne miejsce parkingowe w okolicy. Planując przyjazd samochodem skontaktuj się wcześniej z hotelem - poinformujemy cię o kosztach parkingu i regulaminie jego użytkowania.

 

Spa i fitness

PRISMA SPA
Z uwagi na obowiązujące obostrzenia, przed wybraniem konkretnego zabiegu, skontaktuj się z zespołem PRISMA SPA. Wydłużyliśmy godziny funkcjonowania SPA – jak na podstronach.

Sauny i łaźnie są czynne dla Gości, jednak obowiązuje limit miejsc. 

Siłownia
Nasze siłownie są otwarte dla Gości, przy zachowaniu reżimu sanitarnego. Obowiązuje limit miejsc.