30.09.2016

PURO Inspirations: LOUS. Back to the roots. Are you?

Martin Heidegger

, wybitny niemiecki filozof, napisał kiedyś: „Korzenie kryją się za początkami”
. Kolekcja ROOTS polskiej marki LOUS eksploruje nasz system “ukorzenienia”. Podobnie, jak rośliny zapuszczają korzenie, aby żyć, tak ludzie funkcjonują w kontekście swojej własnej historii i otoczenia.


Bezpośrednią inspiracją dla projektantek LOUS do badania tematyki tożsamości była fascynacja roślinami. A konkretnie - roślinami z naszych pól i łąk. Te nieco zapomniane dzikie kwiaty o magicznych właściwościach stały się bohaterkami najnowszej kolekcji ROOTS. I słusznie! Bo przecież nic nie tak otula jak wełnianka delikatna (ERIOphorum gracile), nie odpręża jak lawenda (lAVENdula angustifolia), a dziurawiec zwyczajny (HYPEricum perforatum) odpędza wszystkie toksyny i smutki.

Poszczególne modele kolekcji noszą łacińskie nazwy kwiatów, ale nie tylko  - zdaje się, że charakter i właściwości dzikich pnączy “wrastają” w strukturę i formę ubrań. SALVI Dress inspirowana szałwią faluje plisami, uwodzi świeżością. Lawendowa suknia AVEN otula ciało niczym najlepszy olejek lawendowy, HYPE Coat - uspokaja i chroni, jak leczniczy napar z dziurawca.

W kolekcji ROOTS, zwracając się ku światu roślin, chcemy pokazać ich siłę w czasach szczególnego zagrożenia. Zacznijmy je doceniać, ich właściwości i determinację do przetrwania. Niech będą dla nas inspiracją do życia.

- mówi Sylwia Antoszkiewicz, dyrektor kreatywna marki.

 

SALVI DRESS

 

HYPE COAT

 

ANTA DRESS

 

Niezwykłe, pełne subtelnych konstrukcji, akcentujących czułe punkty kobiecej sylwetki (dekolt, ramiona, nadgarstki) modele kolekcji ROOTS pięknie zagrały w wyjątkowej sesji zdjęciowej.

Kampania wizerunkowa kolekcji ROOTS to historia o tym co żyje w każdym z nas. Znane czy nieznane, oswojone czy też nie, w każdym z nas jest coś do odkrycia. Życie w harmonii z naturą to jeden z najważniejszych motywów w kolekcjach LOUS. W podmiejskich trawach i łąkach, na słońcu, wietrze, oddychając pełną piersią w ciszy przyrody zaczynamy słyszeć siebie naprawdę. Wracamy do korzeni.

Nową ambasadorką marki została Malwina Wędzikowska - wizjonerka, stylistka, fotograf odpowiedzialna między innymi za kreacje w dużych produkcjach telewizyjnych, takich jak Dancing with the Stars, The Voice of Poland czy Top Model.

„Praca z Lous przy kampanii była dla mnie osobistym powrotem do siebie, do mojej kobiecości, zmysłowości, kreatywności i intuicji”

- zwierza się Malwina.

 

 

Autorką zdjęć kampanii jest Iga Drobisz. Mimo młodego wieku, ma na koncie współpracę z takimi magazynami, jak L’Officiel, Marie Claire, Rolling Stone czy Wysokie Obcasy. Iga eksperymentuje z fotografią od trzynastego roku życia, a jej pierwsza autorska wystawa odbyła się tego lata.

“Marzyłam o współpracy z Igą od dawna. Trudno nam było zgrać kalendarze, Iga pracuje głównie za granicą. Czekałyśmy prawie dwa lata, ale było warto! - mówi Sylwia. - Sposób, w jaki Iga pracuje z modelką i światłem, jest dla mnie odkryciem. Nigdy wcześniej nie widziałam takiej wymiany.”

Dla Igi współpraca z LOUS to również powrót do korzeni. To jej pierwsza kampania w rodzimym kraju.

LOUS. Back to the roots. Are you?


lous.pl
facebok.com/LousWarsaw

 

AVEN DRESS   I     CALEN DRESS

 

 

 

x

Subscribe to our mailing list

*indicates required