Menu Zarezerwuj

Skontaktuj się z nami

Służymy pomocą.
Skontaktuj się, jeśli masz pytania.
Filip & Mateusz

PURO Wrocław Stare Miasto
Pawła Włodkowica 6
50-072 Wrocław

+48 71 772 51 00
wroclaw@purohotel.pl

Najczęściej zadawane pytania

  1. Czy PURO Wrocław Stare Miasto posiada parking?

    PURO Hotel Wrocław dysponuje 25 miejscami parkingowymi w garażu podziemnym. Opłata za dobę wynosi 60 PLN, koszt parkingu za godzinę to 6 PLN. Parking jest dostępny dla gości hotelowych, konferencyjnych oraz gości HINT Food & Drinks. Parking jest monitorowany, na noc zamykany.

  2. W jaki sposób mogę dotrzeć do hotelu? 

    PURO Wrocław Stare Miasto jest usytuowany w centrum miasta, 1,5 km od stacji kolejowej Wrocław Główny. Do hotelu można dojechać tramwajem numer 31, 32, 11 oraz 5 i wysiąść na przystanku Pl. Legionów. Z lotniska kursuje autobus 406, należy wysiąść na przystanku Pl. Orląt Lwowskich.

  3. Czy hotel zapewnia transport z lotniska oraz dworca?

    Nasi Concierge z przyjemnością pomogą w organizacji odbioru z lotniska bądź transferu na lotnisko w specjalnej cenie 50 PLN tylko dla naszych gości hotelowych. Koszt kursu do stacji PKP oraz PKS wynosi 15 PLN.

  4. W jaki sposób należy dokonywać rezerwacji?

    Najlepsze oferty znajdziecie zawsze na www.purohotel.pl. W przypadku zapytań grupowych należy kontaktować się pod adresem reservations@purohotel.pl.

  5. Jakie koszty dodatkowe należy uwzględnić?

    Koszt śniadania - pod warunkiem, że nie jest ono wliczone w cenę noclegu – wynosi 50 PLN/os. Opłata za parking wynosząca 60 PLN za dobę.

  6. Czy można przyjechać z dziećmi / dostawić łóżko w pokoju?

    Tak, zapewniamy dodatkowe łóżeczko dla dziecka poniżej trzeciego roku życia bez dodatkowych opłat.

  7. Czy otrzymam potwierdzenie rezerwacji?

    Tak, potwierdzenie zostanie automatycznie wysłane na e-mail.

  8. Jak anulować rezerwację?

    Zaloguj się do swojego konta, wpisz nazwisko i numer rezerwacji, a następnie postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie.

  9. Zapomniałem/łam hasła do logowania – co zrobić?

    Wyślij email na reservations@purohotel.pl, a my prześlemy nowe hasło.

  10. O której mogę się zameldować / muszę się wymeldować?

    Zameldowanie od 15:00, wymeldowanie do 12:00.

  11. Gdzie znajdę najlepszą cenę za pokój?

    Wszystkie najlepsze ceny znajdziesz na naszej stronie internetowej.

  12. Które karty kredytowe akceptujecie?

    Akceptujemy karty VISA, MasterCard, Diners Club, JCB, American Express, PolCard.

  13. Dlaczego sam/a muszę się zameldować?

    Nasz system został opracowany tak, aby goście mogli zaoszczędzić swój czas. Samodzielne zameldowanie pozwala uniknąć czekania w kolejce i zajmuje jedynie około 40 sekund!

  14. Czy dostanę rachunek?

    Tak, rachunek zostanie bezpośrednio wysłany na Twój adres email.

  15. Czy są pokoje dostosowane do osób niepełnosprawnych?

    Dwa z naszych pokoi zostały specjalnie zaprojektowane i dostosowane do potrzeb niepełnosprawnych gości.

  16. Czy można zabrać psa do hotelu?

    Tak, u nas psy są mile widziane.

  17. Czy można gdzieś zostawić bagaż?

    Tak! Bezpłatna przechowalnia bagażu znajduje sę obok recepcji.

  18. Czy można zamówić jedzenie do pokoju?

    Jedzenie można zamawiać poprzez tablet (zakładka Room Service) od 12:00 do 22:30.

  19. Jak można zadzwonić poza hotel / za granicę?

    Można skorzystać z tabletu w pokoju, klikając na ikonę telefonu. Dla rozmów międzynarodowych należy wpisać numer kierunkowy. Wszystkie międzynarodowe numery kierunkowe można znaleźć w pokojowym smart TV.

  20. Ile kosztują rozmowy telefoniczne?

    Zapewniamy bezpłatne rozmowy telefoniczne.

  21. Czy w PURO Wrocław znajduje się restauracja?

    Restauracja HINT Food & Drinks znajduje się na parterze i jest otwarta pomiędzy 12:00 a 23:00.

  22. Czy w pokoju znajduje się klimatyzacja?

    Tak, w pokoju znajduje się klimatyzacja z możliwością kontrolowania temperatury na tablecie.

  23. Jakie udogodnienia znajdują się w pokoju?

    Wszystkie pokoje zostały wyposażone w łazienki z prysznicem oraz stanowiska do pracy. W pokojach znajdują się 42-calowe smart telewizory LED z informacją na temat usług hotelowych. Dotykowe tablety umożliwiają kontrolowanie klimatyzacji i oświetlenia oraz wykonywanie bezpłatnych rozmów telefonicznych.  Urządzenia w pokoju pozwalają zamówić obsługę hotelową, a także dowiedzieć się, co się dzieje w mieście. Zapewniamy także codziennie bezpłatną wodę mineralną.

  24. Ile kosztuje taksówka?

    To oczywiście zależy od tego, kiedy i gdzie chcesz jechać. Najpopularniejsze trasy i wykaz cen znajdują się na telewizorach smart w pokojach.