Menu Zarezerwuj

Skontaktuj się z nami

Służymy pomocą. Skontaktuj się z nami, jeśli masz pytania.

PURO Poznań Stare Miasto
Stawna 12
61-759 Poznań

Wjazd na parking hotelowy od strony ulicy Żydowskiej 20.

+48 61 333 1000
poznan@purohotel.pl

Najczęściej zadawane pytania

  1. Czy PURO Poznań Stare Miasto posiada parking?

    PURO Poznań dysponuje 21 miejscami parkingowymi w garażu podziemnym. Opłata za dobę wynosi 60 PLN, koszt parkingu za godzinę to 6 PLN. Parking jest dostępny dla gości hotelowych, konferencyjnych oraz gości NIFTY No.20. Parking jest monitorowany, na noc zamykany.
    Nasi Goście mogą również skorzystać z parkingu zewnętrznego, strzeżonego 24h, znajdującego się vis a vis hotelu. Aby uzyskać więcej informacji nt. strzeżonego parkingu zewnętrznego zapraszamy do kontaktu z hotelem.

  2. W jaki sposób mogę dotrzeć do hotelu?

    PURO Poznań Stare Miasto jest usytuowany w centrum miasta, 3,5 km od stacji kolejowej Poznań Główny. Do hotelu ze stacji PKP Poznań Główny można dojechać tramwajem numer 8, bądź autobusem 51 i wysiąść na przystanku Małe Garbary. Z lotniska najszybciej dostać się taksówką. Jeśli jednak zdecydowaliby się Państwo na komunikację miejską, należy wsiąść w autobus 48, bądź 77 przy hali przylotów wysiąść na przystanku Rondo Kaponiera i dojechać do hotelu autobusem 63, bądź tramwajem 8 – przystanek przy hotelu to Małe Garbary.

  3. Czy hotel zapewnia transport z lotniska oraz dworca?

    Nasi Hości z przyjemnością pomogą w organizacji odbioru z lotniska bądź transferu na lotnisko
    w specjalnej cenie 50 PLN tylko dla naszych gości hotelowych. Koszt kursu do stacji PKP – Poznań Główny wynosi 20 PLN. Koszt kursu do MTP – Międzynarodowych Targów Poznańskich to 25 PLN.
    Współpracujemy z EURO Taxi. Jeśli życzą sobie Państwo taksówkę innej korporacji, prosimy
    o informację, chętnie ją zamówimy.
    Uwaga – w przypadku opóźnień lotów, pociągów itp. mogą pojawić się dodatkowe opłaty wynikające z taryfikatora postojowego kierowcy taksówki.

  4. Jakie koszty dodatkowe należy uwzględnić?

    Koszt śniadania - pod warunkiem, że nie jest ono wliczone w cenę noclegu – wynosi 50 PLN/os. Opłata za parking wynosi 60 PLN za dobę.

  5. Czy można przyjechać z dziećmi / dostawić łóżko w pokoju?

    Tak, zapewniamy dodatkowe łóżeczko dla dziecka do czwartego roku życia bez dodatkowych opłat.
    Cena dodatkowego łóżka wynosi 140zł/noc.

  6. Czy otrzymam potwierdzenie rezerwacji?

    Tak, potwierdzenie zostanie automatycznie wysłane na adres e-mail lub numer telefonu.

  7. Jak anulować rezerwację?

    Skontaktuj się z naszą obsługą telefonicznie lub przez email poznan@purohotel.pl.

  8. Zapomniałem/łam hasła do logowania – co zrobić?

    Wyślij email na poznan@purohotel.pl, a my prześlemy nowe hasło.

  9. O której mogę się zameldować / muszę się wymeldować?

    Zameldowanie od 15:00, wymeldowanie do 12:00.
    Jeśli potrzebujesz zameldować się wcześniej lub wymeldować się później – skontaktuj się z naszymi Hostami. Zrobimy co w naszej mocy, aby pozwolić Ci cieszyć się pobytem w PURO dłużej.

  10. Gdzie znajdę najlepszą cenę za pokój?

    Wszystkie najlepsze ceny znajdziesz na naszej stronie internetowej albo bezpośrednio w hotelu. Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z PURO Team przez poznan@purohotel.pl.

  11. Które karty kredytowe akceptujecie?

    Akceptujemy karty VISA, MasterCard, Diners Club, JCB, American Express, PolCard.

  12. Dlaczego sam/a muszę się zameldować?

    Nasz system został opracowany tak, aby goście mogli zaoszczędzić swój czas. Samodzielne zameldowanie pozwala uniknąć czekania w kolejce i zajmuje jedynie około 40 sekund!

  13. Czy dostanę rachunek?

    Tak, rachunek zostanie bezpośrednio wysłany na Twój adres email w dniu wymeldowania.

  14. Czy są pokoje dostosowane do osób niepełnosprawnych?

    Dwa z naszych pokoi zostały specjalnie zaprojektowane i dostosowane do potrzeb niepełnosprawnych gości.

  15. Czy można zabrać psa do hotelu?

    Tak, u nas psy są mile widziane, a ich pobyt nie wiąże się z dodatkowymi opłatami (z wyjątkiem kosztów wynikających z ‘sytuacji awaryjnych’ spowodowanych przez psa).

  16. Czy można gdzieś zostawić bagaż?

    Tak, darmowa przechowalnia bagażu znajduje się obok recepcji.

  17. Czy można zamówić jedzenie do pokoju?

    Jedzenie można zamawiać poprzez tablet (zakładka Room Service) od 12:00 do 22:30.

  18. Jak można zadzwonić poza hotel / za granicę?

    Można skorzystać z tabletu w pokoju, klikając na ikonę telefonu. Dla rozmów międzynarodowych należy wpisać numer kierunkowy. Wszystkie międzynarodowe numery kierunkowe można znaleźć w pokojowym smart TV.

  19. Ile kosztują rozmowy telefoniczne?

    Zapewniamy bezpłatne rozmowy telefoniczne.

  20. Czy w PURO Poznań znajduje się restauracja?

    Restauracja, bar i kawiarnia NIFTY No. 20  jest otwarta codziennie od 6:30 do 22:30 od poniedziałku do piątku i od 7:00 do 22:30 w weekend.

  21. Czy w pokoju znajduje się klimatyzacja?

    Tak, w pokoju znajduje się klimatyzacja z możliwością kontrolowania temperatury na tablecie.

  22. Jakie udogodnienia znajdują się w pokoju?

    Wszystkie pokoje zostały wyposażone w łazienki z prysznicem oraz stanowiska do pracy. W pokojach znajdują się 42-calowe smart telewizory LED z informacją na temat usług hotelowych. Dotykowe tablety umożliwiają kontrolowanie klimatyzacji i oświetlenia oraz wykonywanie bezpłatnych rozmów telefonicznych.  Urządzenia w pokoju pozwalają zamówić obsługę hotelową, a także dowiedzieć się, co się dzieje w mieście. Zapewniamy także codziennie bezpłatną wodę mineralną.

  23. Ile kosztuje taksówka?

    To oczywiście zależy od tego, kiedy i gdzie chcesz jechać. Najpopularniejsze trasy i wykaz cen znajdują się na telewizorach smart w pokojach. Oto kilka przykładów:

    PURO Poznań - lotnisko - 50 zł
    PURO Poznań – Dworzec Główny - 20 zł
    PURO Poznań - MTP Międzynarodowe Targi Poznańskie - 25 zł