Menu Zarezerwuj

Skontaktuj się z nami

Służymy pomocą. Skontaktuj się, jeśli masz pytania.

PURO Kraków Stare Miasto
Ogrodowa 10
31-155 Kraków

+48 12 31 42 100
krakow@purohotel.pl

Najczęściej zadawane pytania

  1. Czy mogę zamówić coś specjalnego na wyjątkową okazję?

    Bukiet kwiatów, truskawki w czekoladzie, szampan, wino to tylko niektóre z dodatków, jakie pomogą uczcić Twoją uroczystość. Nasi Hości chętnie pomogą w organizacji tego przedsięwzięcia.

  2. Czy hotel posiada pokoje trzyosobowe?

    Niestety nie, jednak możemy dostosować apartament do pobytu trzech osób (dodatkowa opłata wynosi 120 PLN/doba), oferujemy też pokoje łączone. Prosimy o kontakt w celu uzgodnienia szczegółów.

  3. Czy hotel posiada pokoje dla palących?

    W hotelu obowiązuje całkowity zakaz palenia.

  4. Jak mogę spędzić wolny czas w hotelu?

    W naszym lobby znajdziesz ciekawe książki, iPady i gry planszowe. Dodatkowo istnieje możliwość bezpłatnego wypożyczenia konsoli do gier i rowerów (dostępność ograniczona).

  5. Czy PURO Hotel Kraków posiada parking dla gości?

    PURO Hotel Kraków oferuje 18 miejsc w bezpiecznym parkingu podziemnym. Opłata dla gości hotelowych wynosi 80 PLN za dobę.

  6. W jaki sposób dotrę do hotelu?

    PURO Hotel Kraków jest usytuowany w samym centrum miasta, w odległości 10 minut na piechotę od Rynku Starego Miasta. Stacja kolejowa oraz przystanek autobusowy znajdują się w odległości 5 minut na piechotę. Podróż taksówką z lotniska do centrum miasta to około 30 minut.

  7. Czy hotel zapewnia transport z lotniska?

    Nasi Hości z przyjemnością pomogą w organizacji odbioru z lotniska, bądź transferu na lotnisko. Prosimy o przesłanie wiadomości na adres krakow@purohotel.pl podając datę odbioru, godzinę oraz numer lotu.

  8. Jakie dodatkowe koszty należy uwzględnić?

    Koszt śniadania - pod warunkiem, że nie jest ono wliczone w cenę noclegu - wynosi 50 PLN/ os. Opłata za parking wynosząca 80 PLN za dobę.

  9. Czy mogę przyjechac z dzieckiem / czy mogę zamówić dodatkowe łóżko do pokoju?

    Wszystkie dzieci są bardzo mile widziane, do lat 12 pobyt bezpłatny, jeżeli śpią na obecnych łóżkach.
    Nie ma możliwości wstawienia dodatkowych łożek. Dla rodzin 3-,4-osobowych polecamy apartamenty z rozkładaną sofą.
    Dla dzieci do lat 3 udostępniamy bezpłatnie łóżeczko turystyczne.

  10. Czy otrzymam potwierdzenie rezerwacji

    Tak potwierdzenie zostane wysłane natychmiast drogą mailową.

  11. Jak mogę anulować rezerwację

    W mailu z potwierdzeniem rezerwacji zawarte są również instrukcje na temat anulowania rezerwcji. Jeśli wybrana oferta jest ofertą z możliwością anulacji będzie ona bezpłatna. W przypadku wybrania oferty bezzwrotnej nie ma możliwości bezpłatnego anulowania rezerwacji.

  12. Zapomniałem/łam hasła do logowania– co zrobić?

    Wyślij email na krakow@purohotel.pl, a my prześlemy nowe hasło.

  13. Jak długo trwa doba hotelowa

    Zameldowanie możliwe jest od 15:00, wymeldowanie do godziny 12:00.

  14. Gdzie mogę zarezerwować najlepszą cenę

    Rezerwacji można dokonać przez naszą stronę gdzie zawsze znajdują się najlepsze oferty.

  15. Jakie karty płatnicze akceptuje hotel?

    Akceptujemy karty : VISA, MasterCard, Diners Club, JCB, American Express, Maestro.

  16. Czego potrzebuję do samodzielnego zameldowania?

    Do samodzielnego zameldowania potrzebny jest jedynie numer rezerwacji. Nie pamiętasz numeru? To żaden problem, nasi Hości zawsze asystują przy zameldowaniu.

  17. Czy otrzymam fakturę?

    Tak zostanie wysłana w formacie PDF na adres mailowy.

  18. Czy hotel oferuje pokoje dla niepełnosprawnych?

    Tak, posiadamy dwa pokoje zaprojektowane specjalnie dla osób niepełnosprawnych ułatwiające poruszanie się oraz korzystanie z łazienki.

  19. Czy w hotelu mogą nocować zwierzęta?

    Tak, zwierzęta domowe są mile widziane.

  20. Czy mogę przechować bagaż?

    Tak, oferujemy bezpłatną przechowalnię bagażu dla naszych Gości.

  21. Czy mogę zamówić room service?

    Tak zamówienia room service są dostępne za pomocą tabletu znajdującego się w pokoju.

  22. Jak można zadzwonić poza hotel / za granicę?

    Można skorzystać z tabletu w pokoju, klikając na ikonę telefonu. 

  23. Ile kosztują rozmowy telefoniczne?

    Są bezpłatne! (obowiązuje dzienny limit).

  24. Czy w PURO Kraków jest restauracja?

    Tak, nasza restauracja DYSTRYKT ONE jest dostępna w godzinach 12:00-22:30.

  25. Czy w pokoju jest klimatyzacja?

    Tak, Goście mogą sterować temperatują pomieszczenia za pomocą tabletu.

  26. Jakie udogodnienia dostęne są w pokoju?

    Wszystkie pokoje mają wygodne łóżka podwójne lub pojedyncze, łazienki z prysznicem bądź wanną oraz część przeznaczoną do pracy z biurkiem. W każdym pokoju znajduje się 40-calowy telewizor. Tablet Samsung pozwala na strerowanie wszytkimi funkcjami pokoju oraz umożliwia przeglądanie stron internetowych. W pokoju jest również sejf, lodówka i suszarka do włosów.

  27. Ile kosztują taxówki?

    Oto orientacyjne ceny taxi:
    - Odbiór z lotniska  – 105 PLN
    - Transfer na lotnisko – 85 PLN
    - Kazimierz – ok. 25 PLN
    - Rynek Główny ok. 15 PLN
    - Auschwitz-Birkenau – 460 PLN (w dwie strony)
    - Kopalnia Soli w Wieliczce – 260 PLN(w dwie strony)
    - Zakopane (Tatry) – 680 PLN(w dwie stony)