Menu Zarezerwuj

Kontakt

Służymy pomocą.
Skontaktuj się, jeśli masz pytania.
Ewelina & Krzysztof

PURO Gdańsk Stare Miasto
Stągiewna 26
80-750 Gdańsk

+48 58 563 50 00
gdansk@purohotel.pl

Najczęściej zadawane pytania

  1. Czy PURO Hotel Gdańsk posiada parking dla gości? 

    PURO Hotel Gdańsk oferuje 4 miejsca w bezpiecznym parkingu podziemnym. Opłata dla gości hotelowych wynosi 80 PLN za dobę.

  2. W jaki sposób dotrę do hotelu?

    PURO Hotel Gdańsk jest usytuowany w samym centrum miasta, w odległości 2 minut na piechotę od ulicy Długiej. Przystanek tramwajowy oraz autobusowy znajdują się w odległości 5 minut na piechotę. Podróż taksówką z lotniska do centrum miasta to około 30 minut. Podróż autobusem nr 210 zajmuje ok 40 minut.

  3. Czy hotel zapewnia transport z lotniska?

    Nasi Hości z przyjemnością pomogą w organizacji odbioru z lotniska bądź transferu na lotnisko.

  4. Jakie dodatkowe koszty należy uwzględnić?

    Koszt śniadania - pod warunkiem, że nie jest ono wliczone w cenę noclegu - wynosi 50 PLN/ os. Opłata za parking wynosząca 80 PLN za dobę.
    Opłata miejscowa wynosi 2,17 PLN/osobę/dobę

  5. Czy można przyjechać z dziećmi / dostawić łóżko w pokoju?

    Tak, zapewniamy dodatkowe łóżeczko dla dziecka bez dodatkowych opłat.
    Cena za pobyt dla dzieci: do lat 6 – bez dodatkowych opłat w pokoju z rodzicami.
    Dzieci pomiędzy 6 i 12 rokiem życia – 50% ceny pokoju rodziców.

  6. Czy otrzymam potwierdzenie rezerwacji?

    Tak, potwierdzenie zostanie automatycznie wysłane na e-mail.

  7. Jak anulować rezerwację?

    Zaloguj się do swojego konta, wpisz nazwisko i numer rezerwacji, a następnie postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie.

  8. Zapomniałem/łam hasła do logowania – co zrobić?

    Wyślij email na gdansk@purohotel.pl, a my prześlemy nowe hasło.

  9. O której mogę się zameldować / muszę się wymeldować?

    Zameldowanie od 14:00, wymeldowanie do 12:00.

  10. Gdzie znajdę najlepszą cenę za pokój?

    Wszystkie najlepsze ceny znajdziesz na naszej stronie internetowej.

  11. Które karty kredytowe akceptujecie?

    Akceptujemy karty VISA, MasterCard, Diners Club, American Express

  12. Dlaczego sam/a muszę się zameldować?

    Nasz system został opracowany tak, aby goście mogli zaoszczędzić swój czas. Samodzielne zameldowanie pozwala uniknąć czekania w kolejce i zajmuje jedynie około 40 sekund!

  13. Czy dostanę rachunek?

    Tak, rachunek zostanie bezpośrednio wysłany na Twój adres email.

  14. Czy są pokoje dostosowane dla osób niepełnosprawnych?

    Jeden z naszych pokoi został specjalnie zaprojektowany i dostosowany do potrzeb niepełnosprawnych gości.

  15. Czy można zabrać psa do hotelu?

    Tak, u nas psy są mile widziane.

  16. Czy można gdzieś zostawić bagaż?

    Tak! Zajmiemy się Twoim bagażem.

  17. Czy można zamówić jedzenie do pokoju?

    Jedzenie można zamawiać poprzez tablet (zakładka Room Service) od 12:00 do 22:30.

  18. Jak można zadzwonić poza hotel / za granicę?

    Można skorzystać z tabletu w pokoju, klikając na ikonę telefonu. Dla rozmów międzynarodowych należy wpisać numer kierunkowy. Wszystkie międzynarodowe numery kierunkowe można znaleźć w pokojowym smart TV.

  19. Ile kosztują rozmowy telefoniczne?

    Zapewniamy bezpłatne rozmowy telefoniczne.

  20. Czy w PURO Gdańsk znajduje się restauracja?

    Restauracja INK znajduje się na parterze obok recepcji i jest otwarta pomiędzy 12:00 a 22:30.

  21. Czy w pokoju znajduje się klimatyzacja?

    Tak, w pokoju znajduje się klimatyzacja z możliwością kontrolowania temperatury na tablecie.