Menu Zarezerwuj

Kariera

Ola Jacel

Operations Manager, PURO Hotel Poznań

Moja przygoda z PURO rozpoczęła się w 2011 r. Zaintrygowało mnie ogłoszenie, w którym szukano superbohaterów do nowo otwartego hotelu w Wrocławiu. Wysłałam CV, przyszłam na rozmowę i od razu poczułam wyjątkowy klimat tego miejsca. Zamiast pytań o doświadczenie, dyplomy czy wizję na przyszłość, miałam przygotować prezentację swoich supermocy, które sprawią, że odnajdę swoje miejsce w PURO. Musiało się spodobać, skoro jestem, tu gdzie jestem.

Zaczynałam od stażu. Przez pierwsze 3 miesiące pracowałam na stanowisku Concierge. W tym czasie, ujawniły się moje naturalne predyspozycje organizatorskie. Zainteresował mnie system rezerwacji, przygotowywanie ofert i współpraca z portalami turystycznymi. Wszystko szło tak dobrze, że po okresie próbnym, dostałam propozycję awansu na stanowisko Agenta Rezerwacji. Przyjęłam ją z radością! Oznaczało to pracę z dużymi grupami biznesowymi, obsługę T-Mobile Nowe Horyzonty (pierwszego festiwalu w historii PURO Hotel Wrocław), współpracę z Convention Bureau i w końcu Euro 2012! Kolejnym krokiem była zmiana stanowiska na Service Managera.

Zawsze byłam dobrym organizatorem i od kiedy tylko pamiętam, intrygował mnie proces prowadzący do otwarcia hoteli. Pewnie dlatego dołączyłam do zespołu, pracującego nad nowym projektem. Po kilku miesiącach intensywnej pracy, zaprosiliśmy gości do wyjątkowego hotelu PURO w Poznaniu,
a ja awansowałam na stanowisko Operations Managera. Jednak jestem pewna, że to dopiero początek kolejnej przygody.

"Wszystko szło tak dobrze, że po okresie próbnym, dostałam propozycję awansu na stanowisko Agenta Rezerwacji. Przyjęłam ją z radością!"